Tuesday, January 10, 2006

Le Tour D’ Langkawi kat Bandarku



Ari nie ujan lebat. Tak berhenti2 dari semlm. Camner aku nak gi Bandar nie.. dah la bertongkat. Jalan 4 sure licin plus org mesti dok berpusu2 nanti. Tapi aku nekad gak nak pegi walaupun ngan keadaan aku yg camnie. Lagipun bukan selalu event camnie ader kat Bandar aku. Takkan aku nak lepaskan peluang tuk tgk pelumba-pelumba nie beraksi.

Nasib aku baik coz ader org sanggup teman aku. Ader gak la teman aku nanti masa kat sana. Happening gak Bandar segamat jap dek penangan Le tour nie. Walaupun dalam keadaan hujan yg lebat. Tue pun ramai gak org yg dtg. Ader mcm2 event yg dok berlangsung. Persembahan dari artis jemputan, pertunjukan aksi kereta dari pelumba rally Negara “Karamjit Singh” plus jualan cenderamata dari penganjur. Tapi yg paling best ialah aksi stunt dari Karamjit la.

Dekat pukul 6.00 ptg aku dah phone abah suruh dtg ambik. Malas aku nak dok lama2 kat padang tue. Baju dah nak basah kuyup. Lagipun ramai sangat org dok kerumun kat padang. Karang kalu jadi pape kat aku sapa nak tolong. Dah snap gambar pelumba, plus tgk sapa yg menang dah arrrr….

No comments: