Wednesday, November 14, 2007

Loading....Bz...Bz....

kat sebulan aku tak update aku nyer blog. hehehe. bukan disebabkan malas. tapi tgh menyibukkan diri. la nie balik umah aje. rehat-rehat jap. then aku dah blayar kat internet. itu la rutin hidup aku la nie. makan depan pc, minum pun depan pc plus isap rokok pun depan pc. senang citer semua kat depan pc la. cuma aku lum penah wat tido depan pc aje lagi.
kalu tak surf internet. aku main game. tapi paling kerap aku surf internet la. dok kat forum. dok kat room chatting. tapi paling seronok sekali aku dok cari bahan tuk disedut la. but masa nie aku dok sedut lagu aje la. video ader la sikit. kalu account rapid share aku dah active. leh la aku download bebenda yg heavy sikit. cam mini series ke.
opss!! lupa lak nak bagi tau. aku baru aje subscribe 3g unlimited. so lepas nie tak payah la asyik nak ke cc aje. tue yg tetiiap hari. tak tentu masa aku online. cuma aku belum rajin nak menulis kat blog aje. best ader 3g nie. portable. kat mana aje aku leh online. aku bukan pakai 3g device or data card. but aku guna 3g phone. so even takde pc or lappy pun aku leh online. cuma biasa la 3g nie takde la selaju streamyx. so certain2 site lambat sikit la nak load. alamak dah mengantuk la. nanti sambung lagi...selamat malam....arios

No comments: