Saturday, July 24, 2004

Brithday Icam


Sabtu....cam biasa la...aku keje half day...terusa balik ghumah layan citer perang....syok gila babas...kari ayam babas pun tak syok cam nie....wakakakakaka.........citer perang zaman perang WW2 lagi....mmg peberet aku tuh....tgh2 syok melayan member aku call ajak gi umah Mek Cham...ko ader buat birthday party......bila aku dok tanyer member aku azli nie....dia dok habak aku ngan dia aje yg pegi....bakal tak lama la aku kat umah Mek Cham nie karang.....malas aku nak dok lama2 kat situ.....sedara mara dia ghamai......dalam kul 6.15 aku ngan azli sampai.....pergghhhh!!!! gamai nyer org2 majlis yg datang....aku dah pesan kat azli dah....."Li lepas makan kita cabut Li...."...wakakakaka sampai kul 11.30 mlm aku dok lepak kat umah Mek Cham...makan jgn citer arrr....coz aku ngan Azli dah mmg rapat ngan Family Mek Cham...so buat cam umah sendiri arr...tak nak makan kat depan...dapur la kita....lagipun nak sedara dia ader kat dapur..leh la kaco2...wakakakaka....citer pasal balik kul 11.30 mlm tuh....pasal dok melayan borak ngan anak sedara dia arrr....ala citer life aku masa kat U dulu....lagipun dia nie belajar kat Uitm segamat....tempat lama aku....so aku citer sejarah aku kat sana......tue yg tak sedar sampai pukul 11.30 mlm tuh aku ngan azli dok lepak......then dapat la lubang aku nak buat business ngan dia.....supply kan barang Avon...kalu menjadik...ader la sikit duit sampingan....
 
*nanti tunggu icam balik coz nak potong kek sama ngan dia...coz kitaorg lahir dalm bulan yang sama....pakat ajak kengkawan nanti....

No comments: