Saturday, July 31, 2004

Hari Sabtu

hari nie aku leh terlupa yg aku keje full day...Jem tul kepala otak aku....baru ingat nak rest balik keje nie....then nak gi la jenjalan ke....tapi dah keje full day lak...nak buat camner kan....

balik keje semlm aku lepak ngan geng2 mat rempit....ha...ha...lama dah tak lepak ngan diorg...lama sangat...semenjak keje nie...mmg dah tak join lagi...malas,buat penat badan aku aje balik dah dekat awal pagi...timbul citer sorang member aku nie kene tido lokap satu hari...ape lagi kes mengisap la....nasib baik la jaminan polis...kalu tak mahu tido balai 2 minggu dia...sekarang nie dia tgh risau ujian urine dia on 10hb nie....bukan ape takut tak clear...sekarang nie la baru nak tobat tak nak mengisap lagi....mcm2 member2 aku sekarang nie....

mlm dalam kul 8.30mlm...kseven datang jemput aku....biasa la nak ajak aku kuar mkn kat mana lagi kalu tak kat western...aku mcm biasa la dengan chicken chop aku....then kitaorg pegi la dataran..coz ader expo keusahawanan....ingat best sangat la....kali tgk takde ape2...ape lagi baik balik.....sepanjang mlm aku abiskan ngan scan gambar....aku rasa scanner aku nie ader masalah la.....scan asyik tak jadi aje....abis keje mlm tadi kene delete.....

**Rindu la aku kat Aisyah....semenjak dua menjak nie aku mcm malas sikit nak call....jgn marah ye Aisyah..bukan taknak call....tapi nak save2 sikit....over semenjak dua menjak nie....

No comments: