Thursday, April 07, 2005

Jalan2...tgk Wayang.....

Jalan2...tgk Wayang.....
sepanjang aku dok kat bandar besar nie macam2 kemudahan ader...nak beli barang senang....nak cari barang senang....pokok pangkal semua nyer senang la...duit pun senang gak melayang......ha...ha.....dah semenjak dok jb nie....rajin tgk wayang la pulak...pantang ader citer baru....gatal aje tangan nak kuar kan duit gie tgk...but tgk time gak aku pegi...biasa nyer aku gie kat CS ari selasa or Leisure mall ari rabu...kenapa...pasal ari tue tiket just RM 6.00.ala aku pegi pun just tgk citer yg betul2 aku rasa kan berbaloi untuk ditonton...setakat nie....citer yg aku tgk...cam constantine....citer ROBOT...tue pun tiket Free...coz member aku dapat tiket tue dari amah dia yg keje kat DIGI.....animation yg best....kelakar beb citer nie.....kalu tak kelakar masakan satu panggung gelak.....ilang semua tension2 plus stress2 kat opis bila tgk citer nie....movie ketiga aku...aku tgk citer Hitch....pun citer yg kelakar.....cuma jalan citer dia agak slow sikit arrr...but still kelakar arrr...for those yg tercari2 skill cam ner nak tackle awek....leh tgk citer nie......ha...ha...ha....then menyusul lak citer miss contigentality.....tah cam ner aje dia.....pun citer yg lawak but jln citer agak slow sikit arrr....yg buat aku tak sabar nie...citer star war bila la nak kuar....geram nyer aku.....ingat nanti aku nak beli la dvd rom....leh la nanti aku buat collection citer starwar....small ville ke....hi..hi....cara gak idea tue kan....opsss!!! lupa la pulak citer Sepet pun aku dah tgk....cuma tah la jalan citer cam kureng sikit la citer sepet nie....dan cam tak sesuai....cam ner nak cakap ekkk!!!...cam watak harith iskandar joget ngan ida nerina ber kemban kat ruang tamu....siap main tarik kain sarung...abis tinggal spender aje harith...tue pun siap main kejer2 keliling ruang tamu ngan spender aje.....adegan gurau2 laki bini atas katil....plus watak pelakon perempuan utama...mengambarkan dia nie baik..solehah (pada mula nyer la)....ialah baca quran....but masa scene dia bergambar ngan budak cina tue....siap singsing kain tue sampai ke betis....peluk mamat tue....patut nyer tak boleh la cam tue kan.....senang citer banyak gak la scene yg over2...but still ader yg menarik ttg citer tue...dan pengarah filem nie pandai manarik penonton ngan scene2 yg menarik....cam pakcik tue main muzik kat pasar....kira nampak la cam filem tue real.....so far best la citer nie.......syabas buat YASMIN.....

Kisah Aku...motor dan minyak hitam...

penat tul aku mlm nie...badan aku dah berbau minyak hitam.nie bahana nak tukar minyak hitam la tadi....aku dah rasa moto aku nie dah lain macam aje....lagipun aku rasa dah lama aku tak ganti minyak itam moto aku tue...so tue yg tadi...lepas makan malam.aku kuar cucuk duit....isi minyak moto...pam kan tayar....beli minyak itam plus singgah klinik beli ubat anti kulat (penyakit gatal kat tapak tangan menyerang kembali....wargghhh!!!!).balik dari dari klinik dah berkobar dah nak bukak nat tempat minyak itam moto aku tue....leh lak dia tannak bukak....dah cam2 gaya aku buat nak bukak kan nat tue....sampai naik loose nat tue....nasib baik ader kedai moto masih bukak lagi dan nasib baik la aku pegi kedai tue...kalu tak alamat kene turun enjin la moto aku esok nyer....bila mekanik tue bukak nat tue...kering siot minyak itam....pergghhh!!! nasib aku baik la.....kalu tak sikit aku...dah la bulan nie aku sengkek gila...balik dari bengkel terus aku on kan pc aku.....ape lagi kalu tak installkan game...ringtone plus wallpaper dalam mmc card phone aku.....nasib baik la kengkawan aku nie advance sikit...ialah ader card reader...infra red device....so senang aku nak pinjam untuk upgrade sendiri phone aku....kalu pegi kedai kena modal la pulak.....

dari semlm ngan ari nie aku dapat miss call plus msg dari no yg aku sendiri tak cam...aku ingat for sure member aku nak pekena kan aku....ialah dah berkali aku asyik kene main dek member aku.....1st miscall yg aku dpt semlm masa aku kuar ngan najib.....tgh sesedap borak....asyik dpt miscall...no utara lak tue.....kejap lepas tue dia anta sms kat aku.....dia kata nak kenal ngan aku....sapa la pulak nie....bila aku tanyer mana dapat no phone aku....dia kata aku bagi kat dia masa chatting kat Mirc....masa bila la pulak aku berchatting....nak surf interner pun aku dah malas nie kan nak berchatting....pulak tue dia tanyer aku nie mamat yg pakai nick backhem....ha...ha....sorry arrr....silap org....beckham pun aku tak minat, niekan nak pakai nama dia.....dan bila aku explain kan dia yg dia miscall salah org...alih2 nak kenal ngan aku lak....memula tue teruja la kejap.....tapi bila aku dpt tau yg minah nie baru form 3....terus lemah aku....bukan nak kata aku memilih tapi budak sekolah lagikan.....call yg kedua lak aku dapat tadi masa aku nak balik keje.....pun sama no utara....yg nie lak dapat no phone aku masa dia buat experimence ngan number...tah camner dia buat pun aku tak tau....tue yg dapat no aku tue.....pun sama gak budak form 3.tue aku tak kisah lagi....tapi ialah pada aku masih sekolah lagi...dah pakai henset....yg sorang nie umur 5 thn dh ader walkman sendiri...yg sorang nie dari darjah 4 dah pakai HP....la nie siap pakai 2 phone lagi.....gila kaya....nie tak lama lagi mak nak belikan laptop....best la pulak dengar....ialahkan....budak lagi dh dapat bebenda yg best nie....aku nie nak tukar hanset nie pun makan tahun...komputer pun komputer sedekah dari member aku.....nie org kata rezeki masing2.....

sunyi la pulak umah aku mlm nie...ialah bebudak umah semua dah tido kecuali aku...aku mmg jenis yg tido lambat sikit....bukan ape...tak mengantuk lagi....tapi tue la...esok kat opis ngantuk....lagi pun awal lagi nak tido ape nyer.....tadi opis mate aku call...dia kata dia rasa cam nak demam....so dia pesan kalu dia tak datang sok...so bagi tau kat boss....memula tue aku kata okey aje....tapi bila aku pikir balik.....gila ape aku lak tolong inform kan kat officer.....nak mati..karang org ingat aku ader affair ngan dia lak....tak nak aku...nanti pesan aje la kat member dia...pepandai member dia la bagi tau kat officer....citer pasal member aku call nie gak. masa aku keje tadi...aku ader terima call dari member aku.....kesian la pulak aku dengar boss dia suruh dia antar surat resign...sebab dia tak pandai Java....nasib baik boss dia ckp dia bayar payment untuk 2 bulan gaji....ala mmg nampak banyak duit tue....tapi lambat laun abis gak...tue yg aku contact member2 mintak tolong kalu ader vacancy kat mana2...mana la tau ader rezeki member aku nie....harap2 dia dapat la keje....

No comments: