Thursday, March 24, 2005

Well....bukan Sengaja Taknak Update Tapi Malas

Well....bukan Sengaja Taknak Update Tapi Malas

lama gak aku tak pegi cc.sekali bukak berlambak email aku....sampai tak terbaca email2 yg ada....kalu nak ikutkan kan cc ngan umah aku tue bukan la jauh sangat...tapi kalu dah tahap malas.....mmg malas la jawab nyer......nak buat camner.....penat keje wooo.....tapi alhamdulillah...segala kerja2 tertangguh aku selama nie akhir nyer dapat gak aku siapkan....aku ingat aku tak dapat nak siapkan....tapi ialah kalu dah asyik balik kul 6.00 ptg walhal org lain balik kul 4.45 ptg....plus ari sabtu ngan ahad pun aku balun datang opis. mana tak siap.....yg best keje aku siap plus dapat buat claim.....yg tak best....badan aku mmg penat gila babeng tak ingat dunia.....ha...ha....

sepanjang aku tak online nie banyak gak la benda2 or perkara2 yg berlaku kat diri aku....nak citer pun tak ingat bila ngan waktu nyer....just leh update gitu2 aje la...


Sepupu aku kawin....

akhir nyer sepupu aku nie dah pun meninggalkan zaman bujang dia....baya aku aje mamat nie,macam tak caya lak mamat nie kawin...ialah kalu tgk gaya masih lagi huha....huha....tapi nak buat camner dah jodoh nama nyer....mamat nie leh tahan sengal gak...ialah buat kenduri kawin on the sabtu minggu kedua...kan waktu keje tue....ikutkan hati aku malas nak balik....ialah aku mmg tgh sibuk gila....nak mengejar paper badlock yg banyak kat opis...tapi bila aku pikir2 balik....kalu aku tak balik ape org kata lak....so malas nak ckp banyak aku balik gak la.....tue pun dalam keadaan tergesa2....


Yahooo!!! komputer aku dah okey....

dlm pada aku balik nak gi wedding cousin aku tue. sempat gak aku nak pie betulkan komputer aku. ala bukan ngan org lain pun....aku gie betulkan ngan personal maintance aku la....sapa lagi kalu bukan si napi member baik aku.....a.k.a kapal terbang kertas...kat mamat nie la aku berharap dikala komputer aku buat hal....bukan nyer aku usung cpu tue dari jb ke segamat. cuma bawak balik hard disc aje.....bila dia check...dia pun tak leh nak solve masalah aku....ialah hard dics detect tapi tak len nak format....last2 anta kedai....kedai ckp hard dics aku kong....ao balik aje JB aku jumpa member aku...terus aku angkat HDD second dari mamat nie.....RM 50.00 for 20g HDD....okey la dari takde....la nie komputer aku dah beroperasi...so senang hati la aku lepas nie.....

Yahoooo!!! gak lagi....Software aku berjaya dijaual....

aku ingat kan barang nie tak laku....tapi akhirnyer terjual gak....tue pun sakit pada mula nyer.....harga pun okey la....but by the time aku dah sold barang tue.....ader lak aku terima mail dari US..ader mamat nie nak buy software aku....melepas aku.....tapi nak buat camner dah rezeki mamat aku tolak tue.....ha...ha....

Yahooo!!! gak sekali lagi....kali nie pasal hanset....

aku dah jumpa dah hp yg berkenan dihati.....tue pun secara kebetulan...tapi makan tahun sikit la nak dapat. coz kene tunggu barang tue ader...memula niat dihati nak angakat sony errisson t630 aje....tapi dah dek kene racun ngan member aku....dan setelah pikir semasak2 nyer...aku akan angkat nokia 6600...kalu tau dek mak aku...for sure mati kene bebal aku...tapi nak buat camner dah berkenan sgt.....

pERGGHH!!! adik aku buat hal....lagi...

alu tak tau nak ckp camner....buat pening kepala otak aku la...tadi mak aku call...ckp adik aku mintak duit lagi....padahal hari weekend lepas baru aje mak aku dtg sana bagi duit kat dia.....nie dah mintak lagi....geram tul aku ngan perangai dia nie....kalu tak menyusahkan org tua aku satu hari tak sah.....malas aku nak citer panjang2 buat sakit kepala otak aku aje.....


Indecent Obsession
Fixing A Broken Heart Lyrics

There was nothing say the day you left
I just filled a suitcase full of regrets
I hailed a taxi in the rain
Looking for some place to ease the pain
Pre-Chorus:
Then like an answered prayer
I turned around and found you there

Chorus:
You really where start (you really know where to start)
Fixing a broken heart
You really know what to do
Your emotional tools
Can cure any fool
Whose dreams have fallen apart?
Fixing a broken heart
I never could understand
What you're going to through
There must be a plan that led me to you
Coz' all the heart just disappears
Every moment you are near

Pre-Chorus:
Just like an answered prayer
You make the loneliness easy to bear
Repeat Chorus
Bridge:
Soon the rain will stop falling, baby
So let's forget the past
Coz here we are at last

No comments: