Sunday, March 25, 2007

Citer Pada Hari Ahad…





Bilik aku bersepah lagi…baru kemas semlm, nie bersepah lagi. Ape nak jadi ngan aku nie.hahahaha. sekali lagi hari nie aku mengemas bilik aku….yg buat kan bilik aku bersepah nie pasal banyak sgt DvD yg bersepah sini sana, DvD movie, anime ngan PS2 aku. Jenis dah tgk dah main tak geti simpan balik. tue yg buat dia bersepah aje. Tapi takpe dah pun aku kemas dan susun kan ditempat yg sepatutnya.

Dulu aku cukup suka baca novel. Ialah zaman dulu mana mampu beli MP3, mampu beli PS2. so sumber hiburan aku adalah membaca Novel. Gamber yg aku upload tue adalah novel2 yg last aku baca. Kalu novel omputih, aku lebih prefer a sci-fi novel but as for malay biasa la “novel2 jiwang karat” la. hahaha. But sekarang nie semenjak ader PS2 plus DvD player nie. dah malas dah nak membaca. Menonton lagi best. Plus bebenda nie la punya utama aku malas nak kuar umah atau balik kekampung.

Akhirnya siap bilik aku dikemas. Plus sempat gak la aku menulis tuk blog aku. Jap lagi nak tido arrr. petang sikit nak kuar pegi Giant beli barang dapur.
balik dari Gaint. terus aku mulakan misi aku. misi penting, misi nie tersangat la penting sampai aku dah tak boleh nak tangguh2 lagi. pasal ape misi nie penting. pasal aku dah lapar beb....arrghh!! masak...masak...perut aku dah lapar. mmg succues aku masa mlm nie. sotong masak masam manis, plus sayur campur ngan sos tiram. korang tgk la sendiri gambar...amacam kecur tak...hahahaha

No comments: