Monday, March 12, 2007

Selamat Pengantin Baru dan Selamat Menimang Cahaya Mata





Bulan ramai yg mengakhiri zaman bujang masing-masing. Almaklum la cuti sekolah la katakan. So dah memang menjadi satu kemestian, bila tiba musim cuti sekolah aje, banyak lah jemputan kawin. Bebaru nie school mate lama aku kawin. Hai lepas sorang ke sorang kengkawan aku kawin. Hahahaha. ….ramai beb kengkawan aku yg dah mengakhiri zaman bujang memasing dan ramai jugak la dah mengikat kan tali pertunangan ngan masing.

Ucapan tahniah aku berikan kepada kengkawan yg dah pun menamatkan zaman solo, zaman buaya dan seangkatan atau sewaktu dengannya. Aku doakan semoga korang berbahagia hingga ke akhir hayat korang. Insyallah…ber balik ngan citer pasal kawan aku “Rasidah” nie. masa majlis dia walaupun tak la semeriah atau se grand yg disangka. Mungkin disebabkan majlis di buat secara sederhana atau mungkin di sebabkan ghamai yg just datang untuk memenuhi jemputan dan meredar untuk ke jemputan yg lain. Namun tetap menarik dab best coz ialah dapat jumpa kengkawan lama. So macam citer la kuar… dan kebiasaanya adegan kutuk mengutuk kalu takde mmg tak sah.Actually rasa best beb kalu sekali sekala dapat berjumpa kengkawan nie.

Itu citer pasal kengkawan yg Khawin. Nie lak citer pasal member aku yg baru aje menimang cahaya mata plus yg bakal menjadi parent. Bebaru nie officemate lama aku masa aku keje ngan Metrowealth sms aku. Dia inform kat aku la member aku Sfi dapat baby boy, plus Mai pun baru aje dapat baby gurl…..my best buddy Azli a.k.a my bloodsucker pun ader call aku just to inform me yg tak lama lagi aku akan jadi “Pakcik”. Hahaha funny la kengkawan aku nie. in fact my also best pren Nani also gonna be a mother soon. Wow I’m impress and also tumpang gembira. But walaupun dalam menerima berita gembira dari kengkwn aku. Aku ader menerima berita yg sedih dari member aku Topek also my best buddy a.ka blood sucker aku, sian la aku tgk member aku nie. anak dia kene demam panas. Asyik turun naik hospital aje. Hopefully anak dia tak pape la. “Takpe Pek, aku doakan anak ko sihat”…..



No comments: