Friday, December 01, 2006

"DECEMBER" MONTHS OF BAD MEMORY

bulan 12, aku cukup takut nak menempuh bulan 12 nie. pasal masa bulan 12 nie buat aku terkenang kenangan pahit aku. dan pada bulan 12 la aku terasa gerun setiap kali aku nak melangkahkan kaki kuar dari umah. on 1st of December la iaitu pada hari ini jumaat. genap setahun aku baik dari kemalangan. dan pada tarikh nie la, sebatang besi dok tertanam kat dlm peha kiri aku. pagi tadi nak pegi keje, aku kuar agak awal dari biasa. ialah perasaan takut dan fobia still menebal. so ngan kuar awal nie harap2 tak la banyak sgt kete plus relax sikit bwk moto tue.

dan dlm bulan 12 nie gak ramai org mengakhiri zaman bujang diorg. termasuk la kengkawan aku.bulan nie aje aku terima 6 ke 7 jemputan. dan boleh dikatakan jejauh gak la jemputan yg aku terima. Tapi this month aku dah berjanji ngan member baik a.k.a bloodsucker aku "azli". ialah aku dah janji nak jadi best man dia, so by hook or by crook aku kene apply cuti siap2. coz agak lama gak cuti yg aku apply. on the 2nd week aku cuti dlm seminggu coz nak meng follow dia ke kedah. and on the 3rd week aku apply just for 2 days coz majlis dia kat segamat lak. baju untuk dipakai masa majlis dah pun aku beli as order by him, i should wear "Baju Melayu kaler Coklat" cuma hadiah kawin aje aku lum beli. coz still blur nak belikan ape.

so citer pasal wedding ceremony nie akan aku citer kan nanti for both at kedah ngan segamat la. so cuti nie bukan saja aku plus especially for his wedding day but also as my holiday as well la. bila lagi aku nak bercuti panjang kalu tak sekarang.

No comments: