Saturday, November 04, 2006

Penat Mengemas Bang.....



Wow penat betul badan aku ari nie, penat mengemas (kekadang penat pasal puas tido sepanjang petang pun ye). Aku bangun pagi tadi pun bukan la awal sangat (fakta : adalah tidak membawa masalah kalu anda bangun lambat pada hari minggu. Sekali sekala anda memerlukan rehat yang lebih setelah penat berkerja sepanjang minggu. Di ceduk dari majalah Maskulin, tak ingat bulan bila). hehehehe


1st thing in the morning aku tgk bila aku…mak ai, mcm tongkang pecah. Tapi cam malas la pulak nak kemas bilik. Aku bangun aku bawak segala pakaian kotor pegi basuh. Dlm pada masa. Aku masak la breakfast, juz a quick n’ simple breakfast aje. Lagipun yg nak makan aku sorang aje. Housemate aku tido lagi. Sampah aku dah buang, pinggan aku dah basuh, peti ais aku dah kemas. Ape aku nak buat lagi ek. Ah petang tido la….


Kali aku bangun dah lewat petang da. Tue pun pasal member aku anta msg kat aku. Alamak. Kalu dah petang nie lagi la malas dh. Bilik still bersepah lagi. Dan dah mlm la baru nak kemas bilik. Hehehehe. Aku mmg cukup malas nak kemas bilik. Nie nak citer sikit nie….

Satu Ketika dulu....


Sekarang.....

Satu ketika dulu, aku cukup minat baca majalah gempak…. Org kata la mmg rajin gak la aku dok beli majalah nie. aku minat baca pun pasal ialah banyak info ttg anime, kartun, pasal movie plus gamming. Tapi la nie aku mcm dah kurang minat dah nak baca majalah nie. aku dah jumpa satu majalah baru (kira merangkap hobi baru la). tadaaaa…..we present to u the one and only “Majalah Maskulin”. And info about world of guy. Frankly speaking guy, u should buy this mag…. Mmg banyak info berguna yg leh kita timba dlm zine nie. tak yah la aku citer banyak (kekadang leh jadi promote gak). Korang beli aje dan baca. Mmg berbaloi….

1 comment:

Anonymous said...

Thanx a lot sbb promote Maskulin.... teruskan membaca maskulin!