Wednesday, January 31, 2007

Hidup Ibarat Bola.

korang tahu kan bola tue ape dan ape kegunaan dia. bola ader yg bulat ader yg penjung. dan kegunaan dia untuk disepak atau di pass la kan. so keje aku kat opis nie pun camtue gak.

aku tak paham betul la keje kat opis nie. asyik kene tukar post aje.masuk nie dah berkali tukar tah. dah malas nak ambik tahu dah.dulu dah elok aku dok kat unit syarikat dia pindah kan kat unit perniagaan. dulu dah elok aku dok kat kaunter pos dia pindah kat kaunter pos bayaran. la nie dengar2 citer dia nak pindah kan aku lagi dok kat kaunter pos balik tapi kat unit perniagaan.bingit siot plus tension pun ader. boring keje kalu asyik tukar2 nie. ialah bukan nyer best pun pindah2 keje nie. nak2 kalu ditukar kan ke post yg bermasalah. kekdg aku rasa aku nie cam "sweeper" pun ader. tukar bersihkan masalah org. tapi sakit hati siot. bukan nak hagai pun. tue la nasib perkerja bawahan cam aku nie. nak wat camner kan.kene terima aje la.

la nie aku kene kemaskan slow2 barang aku. pasal cam jadi ajer bulan 2 nie aku pindah belakang balik. hish....bosan siot. kalu dok depan nie walaupun tension. kalu ader awek2 yg dtg kaunter tue. jadik sejuk or ilang tension tue. hahaha. lepas nie dok belakang tak dapat la tgk awek2 cun lagi....kesian diorg.

No comments: