Sunday, August 12, 2007

Core 2 inside...


akhirnya aku dah pun menghadiahkan diri aku satu set cpu (huhuh....kopak aku bulan nie.). tapi tak kisah la coz mmg dah lama pun mengidam nak Set Cpu baru kan. so tak kisag la spend duit sikit tuk diri sendiri.


aku dapat set nie pun setelah berpikir berpuluh-puluh kali kat mana aku nak beli. memula ingat nak beli yang package ajer. tapi bila pikir2 balik dan tanyer pendapat kengkawan dan yang kat forum akhirnya aku beli parts by parts. coz harga dia murah sikit plus leh dapat spec yang gempak sikit.


nie dah dapat Cpu yang berspec tinggi nie asyik dok ngadap depan pc la main game aku.hari pertama lagi dah dok mengadap sampai pagi.






game nie la yang aku dok layan sepanjang malam. layan bebe...syok gilas... cuma yang aku ralat sikit dgn map yang tak banyak. for those yg main game tak tau mana nak DL latest map leh click kat sini

No comments: