Thursday, August 02, 2007

Kaunter Bergerak Lagi…

Actually aku sebenarnya rasa malas dan lemah aje setiap kali minggu pertama menjelma. Sebab pada minggu pertama tiba giliran aku tue pergi kaunter bergerak. Cukup la malas nak pergi, kalu boleh aku elak. Aku elak tuk pergi ke kaunter bergerak nie.

Kalu ikut dalam jadual pada bulan nie. aku kene balik pada hari jumaat. That mean aku kene stay 1 hari lagi kat Batu Pahat nie. bila aku tanyer ape ke heh lak aku kene stay lagi satu hari kat BP nie. diorg ckp, CEO datang, so kenderaan semua kene balik ke pejabat. Jadi aku kene stay sehari lagi jaga barang. Dalam hati berkata best gak dapat stay 1 hari lagi, tapi bila aku tau yang aku kene stay lak ngan org yang aku tak suka. So terasa suwal la pulak.

Kali nie relax sikit la kerja berbanding sebelum2 nie. kalu dulu keje bagai nak mati. Takde rehat, nak buang ayak pun tak sempat nie kan nak isap rokok dan balik pun lambat. Tapi kali nie disebabkan boss tambah satu kaunter tuk buat renewal plus ader org tuk key in, walaupun ramai org dating at least kitaorg dapat gak la rehat2, Cuma penat nak mengangkat barang2 la. coz kali nie terpaksa bawak barang extra.

Sebenarnya bosan pergi kaunter bergerak nie. kalu siang mmg tak kisah sangat, pasal tengah kerja kan. So takde la terasa pun. Tapi bila tiba waktu mlm tue, cukup membosankan. Nak kuar dari hotel mmg malas la. pasal badan penat gila babeng nyer. Tapi bila dok terperap kat bilik tue bosan pulak. Kebetulan lak kali nie dibekalkan laptop ngan 3G Card. So mlm2 kat hotel aku bantai surf internet la.

Anyway aku harap aku akan lebih relax la lepas ni kalu aku pergi ke kaunter bergerak. Harap flow sekrang nie tak bertukar arrr dah mmg cantik flow sekarang nie. kalu ditukar gak cam dulu. Mmg penat gila babeng la. hahahaha…amin.
*sempat tue aku menaip petang nie. Pasal ape, pasal org tak ramai....hahahaha :P

No comments: