Saturday, March 05, 2005

Selamat....Selamat....Selamat....

Selamat....Selamat....Selamat....

Ari nie leh terlambat lak aku datang opis. janji ngan Kak Lia nak dtg kul 9.00 pg tadi. tapi aku leh sampai kul 9.45 pg. risau gak aku kalu Kak Lia Sensorang kat opis. nasib baik masa aku sampai cik sal ngan Abg Kis pun ader....opss!! ari nie 1st saturday...tapi aku dtg keje gak. malas la dok umah. bukan ader ape pun. punyer la nak dtg opis nie. siap call org KL semlm suruh bukak kan sistem. dapat gak la aku settle kan bundle yg tertangguh tue ari nie. esok pun aku rasa aku dtg gak kut. mana leh tak dtg....duit beb...rugi....rugi.....hi..hi...

F.O.S Sales!!!!


mengalahkan kaum hawa lak aku nie...2 hari aku servey barang kat F.O.S Jb...tgh sales beb....memurah baju....semlm lepas keje sempat lagi aku ngan member opis aku gi shopping kat F.O.S...sempat lagi tue aku sambar 2 helai baju T-shirt polo.....buy 1 free 1 beb...sapa tak nak....bulan nie aje leh tahan aku spend on cloth....bukan ape baju aku pun banyak dah lusuh2.lagipun aku pun nak melawa gak.....bulan depan nak sambar ape lak...dlm kepala dah terpikir nak sambar perfume aje...hi...hi....cam banyak duit lak aku nie.....

Tahap Stress Korang....

kat bawah nie ader imej.cuba korang tgk imej nie tul....kalu korang tgk gambar tue tak bergerak...mmg power la korang....ialah coz korang bebas dari stress...tapi kalu korang tgk imej tue bergerak laju....baik korang ambik cuit pjg....pegi bercuti....ha...ha....enjoy...










No comments: