Thursday, March 03, 2005

Woittt Ape Citer

Woittt Ape Citer

hi...hi....kabar. korang dah makan lum nie...kalu korang lum makan gi makan. tak elok tahan2 makan tue coz nak diet. selagi kita leh makan. kita makan aje. hi...hi....citer pasal makan. apsal ari nie aku kene sampai RM 3.00 nie. mahal nyer. biasa RM 2.20 aje. ngelat la abg yg kira nasik aku tue. ala citer banyak tak guna. dah masuk dlm perut pun...perut pun dah kenyang....

"My name is John...John Constantine..."





mlm tadi aku dok pegi tgk citer Constantine. ha jgn ckp citer ni citer lama ke...ala org dah tgk ke...org dah tgk citer baru...baru nak tgk citer nie ke....

pasal ape aku lambat sikit tgk citer nie...


  1. sebab masa citer nie kuar.gaji aku tak masuk
  2. malas nak berebut
  3. panggung tak penuh baru selesa nak tgk




pergghh layan beb citer nie. buat2 terkejut2 lak...adegan dia ganas2 sungguh. but yg buat aku kagum effect masa dia dok pegi neraka plus effect masa setan dok lalu cermin pecah2 masa ending last tue.citer mmg citer karut la. ialah citer yg mempermainkan agama....but ader moral story la behind citer tue....seriusly tajam msg yg disampai....and for those gurl yg ader pakwe isap rokok. leh bawak dia tgk citer nie.....kasi diorg isap sikit....coz moral yg aku dpt lepas tgk citer nie....

"Amaran Kerajaan Malaysia...Merokok membahayakan kesihatan..."

yg aku tak tahan...dialog last dia..."i'm dead for to time...then i learn the lesson" terus si johnny nie makan gula getah....ha...ha.....minggu depan layan Sepet lak.....:P

No comments: