Friday, May 18, 2007

Nama-Nama seperti yang dilampirkan

Tuan/Puan,

JEMPUTAN UNTUK MENGHADIRI MAJLIS MAKAN MALAM ………………… MALAYSIA

Saya dengan hormatnya diarah merujuk kepada perkara diatas dan memaklumkan ................. Malaysia akan Mengadakan Majlis Makan Malam pada tarikh, masa dan tempat seperti berikut:-

Tarikh : Mei 2007 (Jumaat)
Masa : 8.00 mlm
Tempat :
Ballroom 1& 2, level 3 KLCC

2. Artis jemputan terdiri dari Adibah Nor, Hazami dan Shamsul Ghau-Ghau serta bertemakan “Superstar Wannabe". Bermaksud berpakaian seperti selebriti. Bayaran “flate rate” meletak kereta sebanyak RM. 7.00.

3. Sehubungan dengan itu tuan/puan dijemput hadir bagi memeriahkan Majlis tersebut. Kehadiran tuan/puan adalah diwajibkan dan tuan/puan diminta datang awal bagi melancarkan perjalanan majlis.


“KEARAH KECEMERLANGAN “Toot””

Saya
Menurut Perintah,



(……………………….)
b.p Ketua Pegawai Eksekutif
“TooT””TooT” MALAYSIA.


Hah!... cam nie la bentuk surat yang aku dapat. Siap di Boldkan perkataan Diwajibkan tue. Memandang kan aku dah gatal2 bubuh nama aku tuk pegi ke Annual Dinner tue. So terpaksa la aku pegi gak. Malas aku nak menjawab surat tunjuk sebab nanti. Actually bukan aku tak nak pegi. Mmg teringin nak pegi pasal tahun lepas aku tak dapat nak follow. Ialah tahun lepas kan aku dok terlantar kat umah. So tahun nie ingat nak join la. Tapi bila aku tgk ader muka2 yang aku cukup tak berkenan pun follow. Tue yang terus down morale aku.

Overall mlm dinner nie kira ok la. masing2 mengikut seperti tema yang diminta (malah ader yang terlebih over pun ada) kira sederhana la. persembahan dari Hazami pun tak kurang hebat. But I wanna give Adibah Noor 2 thumb up (kalu boleh nak campur lagi 2 ibu jari kaki aku). Mmg superb performance la dia bagi. Tentang makan lak, ader sedikit kantoi la. coz pilihan menu dia agak kureng sikit. But what the hack, janji hati senang plus gumbira pun dah cukup baik.

Majlis nie tamat round kul 11.00 lebih. Sayang betul la no. aku tak naik masa cabutan bertuah. Kalu dapat 1st prize kan best. Hadiah set “Home Theater” tue.

P/s…kan best kalu “Dia” still keje ngan"TOOT" lagi….hehehehe

No comments: