Friday, July 13, 2007

Umah berserabut...kepala pun berserabut



Rimas la pulak aku tgk ruang tamu umah aku. Berselerak ngan cd bersepah sana sini, cawan2 tersusun kat tepi dinding plus ditambahkan ngan debu sini sana. Cukup merimaskan. Dah la tension kat opis. Di tambahkan lagi ngan keadaan umah yang sememang nyer berselarak. Huhuhu makin berserabut la kepala.

Terus aku “seng seng” seluar aku walhal baru aje aku jejakkan kaki kat umah nie. Penat kerja kat opis pun tak abis. Tapi pasal dah rasa rimas, terpaksa la berkemas. Kalu aku tak kemas, sapa yang nak kemaskan.

Bila tengah kemas2 kan DVD2 yang bersepah nie baru aku sedar. Koleksi DVD aku dah banyak ghupernyer. Mak ai.... baik DVD anime, movie ngan Box Set collection. Pulak tue ader yang aku beli tapi tak tgk lagi. Mengong betul la aku nie. Takpe2 mmg sekarang nie aku tgh free. So aku abiskan saki baki dvd yang belum aku tgk lagi. Lepas kemas umah nie layan DVD la.hehehe...

No comments: