Monday, November 15, 2004

The second day of Raya….

The second day of Raya….

Seawal pagi aku dah dikejutkan ngan panggilan telephone dari kawan aku. Ari nie nak buat rombongan Cik Kiah (apelagi kalu tak beraya umah kengkawan).. rumah pertama yg kene serbu for sure la umah aku. Tak sangka ghamai gak member2 aku yg dating (semua member2 aku masa masuk skim sangkutan dan latihan).mmg syok gila bila dapat berjumpa kengkawan nie. But korum tak cukup la. Memet takde. Anyway feel glad la dapat berkumpul ngan kengkawan. Ilang rasa tension berkerja…. Cuma tadi tak sempat nak keumah Mek Cham aje. Bukan ape pasal masing2 dah penat nak berajalan. Umah last yg kita org pegi tue pun umah Sara…..balik pun dah nak mlm pun. Dah la ujan lebat tadi. But ape yg aku leh ckp. We’ll having such a wonderful together….

No comments: