Tuesday, November 02, 2004

Teringat Kisah lama ngan kengkawan

lesu gila aku ari nie....penat sesangat lak aku rasa. cam bateri abis cas lak aku rasa. ingat mlm tadi dah cover tido tuk semlm dah okey dah. makin penat ader la. takpe jap lagi aku nak bersenam sikit. kasi segar. aku tgh pikir nak buat ape ari nie. kalu tak ngadap internet aje aku ari nie karang....lagi la bertambah ngantuk...

member aku topek dah balik. alamak tak syok la....kalu tak boleh la ajak topek, aki, najib, maikel, napi ngan syed kuar minum sesama. lepaj kat Sopi Anim...pekene kopi o ngan pulut panggang...sure best....citer pasal kelas...pasal kapal terbang kertas...lawak la bila teringat citer masa kat sekolah. teringat kata2 mak aku kat aku masa aku memula nak masuk sekolah menengah...masa tue pagi...mak aku gosokan baju sekolah aku...aku dok bercangkung depan mak....mak aku pesan..."ko dah besar sekarang....ko kene belajar rajin2...biar adik ko nanti pun rajin cam ko bila ko berjaya....ingat pesan mak..."

alhamdulillah, walaupun banyak rintangan ngan terlupa pesanan mak aku...akhirnyer aku berjaya gak....juga tak lupa ucapan trimas aku kat member2 aku nie.... menceriakan hidup aku....

No comments: