Saturday, November 13, 2004

Selamat Hari Raya....Selamat Hari Raya.......

Selamat Hari Raya....Selamat Hari Raya.......

Cam aku kata dulu...aku rasa kan raya kali nie meriah kan...aku rasa cam nak tarik balik la statement tue. terasa cam hambar la...betul gak kata Abang Ipin..."Kita yg dah tua nie mmg la tak terasa meriah nyer raya...yg rasa budak2 aje". cam kat umah aku nie pun takde pasang pelita cam dulu...kira suasana tue dah rasa lain la. org sibuk mengemas or memasak. aku sibuk ngan komputer aku.

komputer aku nie lak semenjak pasang personal fire wall asyik DC .kekadang rema gak aku. bila aku buat update tuk aku punyer antivirus aku. bila dah masuk 65% keatas DL for sure komputer nie DC. rasa nak campak kat dalam sungai pun ader.tak pe. sabar kan separuh daripada iman.relax arrr nuai!!!!

okey la berbalik ngan citer pasal raya nie. aku cuti sampai 19hb nie. that mean aku cuti for 5 days. planning aku. biasa la kerumah kengkawan la. but on the 1st raya aku kene gi la umah sedara mara dulu. Azli planning nak serang umah kengkawn on the 2nd days of raya. coz on the 3rd dia kene lapor diri kat maktab. tapi kene tanyer kengkawan yg lain gak. buat nyer diorg semua masih lagi ziarah sedara mara lain. payah gak nanti.but for me....aku ader banyak masa la nak beraya ke rumah kengkawan.kira balas dendam untuk raya tahun lepas la nie....anyway "kecik" ajak aku gie beraya ke terengganu. coz awek dia org sana. pandai lak dia carik member nak ajak kesana.mentang2 awek aku org sana. tue yg dia offer aku gie tue. tapi kene pikir dulu la. sama ada nak gi ke tidak. rasa cam malas aje. Dengar dek awek aku mau kecik hati dia. Hi…hi…..

kenapa aku kata tahun nie raya cam hambar….suasana tue cam takde, pada aku la…kalu dulu kita tgk tv, ader aje macam iklan raya yg kuar. Tapi tahu nie cam kurang sikit atau sebab aku dah jarang tengok tv….tapi Bandar Segamat tetap sibuk. Jem tak ingat nyer. Ialah org dok masih lagi shopping last minit. Tadi masa aku hantar member aku kat bus stand. On the way nak balik nyaris aku nak bertembung ngan kete.tah camner aku boleh berkhayal lak kat atas moto. Tapi nasib aku mmg baik la tadi. Kalu tak sikit gak la nak menjawab kalu kene.

No comments: