Monday, November 01, 2004

Majlis bebuka bersama Member ITTutor.

01/11/2004

Senin


alhamdulillah berjaya juga perjumpaan berbuka puasa semlm. tak sangka lak ramai yg datang memeriahkan suasana. penat kaki aku nie jgn ckp la. rasa cam nak tercabut aje engsel lutut aku nie. mata tak nak most of the time aku spend kat kl semlm ngan jalan kaki aje. aku sampai dalam pukul 1.00 ptg. sampai aje aku terus ke Lowyat, then dari Lowyat aku jalan ke sogo. aku lagi suka berjalan kaki sebenarnye. baru kita dapat tgk kerenah2 org bandar nie. aku tak rasa cam dlm bulan posa la bila aku datang kl semlm. ialah seawal pukul 1.00 ptg org dah jual makanan ngan minuman. yg membeli nye pun tak kurang ramai nyer. mana yg tak geti bahasa. selamba badak aje minum or smoking kat public.

sesak satu hal la. mmg pack abis kl on weekend. kat mana2 aje kita boleh nampak bazaar ramadhan. bila aku tgk telatah org, aku rasa cukup terhibur, hilang rasa penat dan hilang rasa dahaga. terasa seronok.semlm nak ke sogo aje. makan masa yg agak lama. ialah nak kene berhimpit2 dan bersesak2 semata2 nak meloloskan diri. sampai aje sogo ingat nak la cari bang sehelai 2 baju opr seluar. terus tak jadi bila aku tgk punyer la ramai org. aku pegi la reject pertama....pun penuh. cuma dapat la sambar sehelai baju. kalu nak ikutkan boleh aje aku nak carik. tapi bila mengenangkan badan dah penat dan malas nak berebut. so aku when off ke mesjid jamek untuk relax sementara nak tunggu ke KLCC jumpa bebudak ITT untuk berbuka sesama.

semalam keje aku membuli org aje. mangsa buli aku yg pertama cursor. aku sound dia aku tak pegi majlis berbuka tue. aku ckp aku kat umah. padahal aku kat mesjid jamek tengah relax. hi..hi...tak tau la kene sumpah seranah dek cursor or therion sebab menipu diorg. sorry geng....aku nie nakal sikit.sikit ke....banyak aku rasa......

sampai aje KLCC. tempat pertama aku tuju ialah Kedai Roti Boy. kuar aje dari LRT dah bau dah. perut makin berbunyi. pulak kene bau harum Roti Boy. lagi la goyah nafsu tue. tapi sabar beb sabar. dah nak buka pun. sambil tunggu order tue. sempat gak aku kenakan bebudak nie lagi. pancing tanyer kan diorg dah sampai ke lum. kat mana diorg. then therion mention diorg kat food court cari tempat. so aku pun on my way la kesana. then jumpa gak diorg...ha...ha....nasib baik tak kene maki....

Majlis Berbuka Posa


Tempat : Food Court KLCC
Time : 6.00 ptg

mereka2 yg hadir....

1) Cursor™
2) Therion
3) Juan Pablo
4) Pierrot
5) Ichak
6) Niza
7) Kkuniya
8) Kevler
9) Aiza
10) Vida
11) Kwn Vida
12) Eci
13) Kasuke
14) Ayang Suke
15) Suci Leandra
16) Kwn Suci

*sumber...jurnal cursor

then lepas sorang demi sorang muncul.ape yg boleh aku katakan. mmg meriah la majlis berbuka semlm. aku mmg tak expect kavelera, vida, kkuniya, eci to show, but then diorg datang...cuma armand la semlm tak dapat datang. to eci sorry bro...tak berckp sangat ngan ko semlm. tarai modal nak ckp ape. so blur2 la sikit semlm. anyway ttg gambar tue. makan tahun sikit ye kengkawan. coz kodak banyak lagi la. lain la kalu pakai camera digital. leh la terus upload. tapi jgn risau. kalu dah siap cuci nanti aku sound korang nyer.

after berbuka. masing2 membawa hala diri masing. aku lak tunggu armand. alhamulillah muncul gak dia. lepas jumpa aku terus ambik putra and off to kl sentral.train kul 10.30 mlm.dlm train pulak tak boleh tido. coz ramai sangat bebudak khidmat negara. kecoh siot dlm train. seat sebelah aku jadik port bebudak khidmat negara nie pekene mangga muda cecah ngan sambal kicap.pekat tul masing2 masa berbual. majoriti org utara. aku layan magazine ngan walkman aku aje. sampai dlm kul 4.00 pagi tue. member aku datang jemput. dah sampai umah pun tak leh tido. nie bahana pekene 2 gelas kopi o la nie....ha...ha

Artist: Maroon 5 Lyrics
Song: She Will Be Loved Lyrics

Beauty queen of only eighteen
She had some trouble with herself
He was always there to help her
She always belonged to someone else

I drove for miles and miles
And wound up at your door
I?ve had you so many times but somehow
I want more

I don?t mind spending everyday
Out on your corner in the pouring rain
Look for the girl with the broken smile
Ask her if she wants to stay awhile
And she will be loved
She will be loved

Tap on my window knock on my door
I want to make you feel beautiful
I know I tend to get insecure
It doesn?t matter anymore

It?s not always rainbows and butterflies
It?s compromise that moves us along
My heart is full and my door?s always open
You can come anytime you want

I don?t mind spending everyday
Out on your corner in the pouring rain
Look for the girl with the broken smile
Ask her if she wants to stay awhile
And she will be loved
She will be loved

I know where you hide
Alone in your car
Know all of the things that make you who you are
I know that goodbye means nothing at all
Comes back and begs me to catch her every time she falls


*lagu yg aku dok ulang2 dengar masa dlm train mlm tadi. aku mmg minat abis Maroon 5 nie....lagu dia best....1 of my peberet song....

No comments: