Saturday, November 20, 2004

Selamat kembali bertugas.

Selamat Kembali Bertugas....


Selamat kembali Bertugas....hi....hi..but still ader yg masih bercuti. kebanyakan nyer yg berkerja dengan goverment sector la..actually dari semlm lagi aku dah keje setelah mengambil cuti yg agak lama. tapi takde masa lak nak update kan weblog aku nie.kebetulan ari nie takde benda nak buat, keje aku lepak kat server room nie DL lagu aje. so sementara nak tunggu lagi tue abis DL.baik aku updatekan weblog aku nie.

berakhir sudah sesi beraya walaupun org kata Raya kan sebulan.banyak gak la umah yg aku pegi kali nie. banyak gak la member2 lama masa zaman sekolah aku jumpa. boleh dikatakan ramai yg dah kawin mostly gurl la and ader gak dlm bulan syawal nie mengambil kesempatan untuk bertunang ngan berkawin. alhamdulillah. org dah ader duit buat ape nak tangguh2 kan betul tak. lain la cam aku nie. lum ader duit lagi. kalu ader duit keje tak menentu lagi pun tak guna gak.tadi sorang member aku baru aje melangsungkan perkhawinan dia. aku tak dapat hadir la coz aku keje full day ari nie. tapi besok kene datang la coz besok aku kene jadik pengapit dia. tue pun tadi kecoh jap. member aku call suruh datang coz takde pengapit. aku ckp mana boleh aku tengah keje. apara.....

member aku nie ustaz...org umah dia nie pun cikgu.kawin dekat2 aje. citer pasal kawin dekat nie....ghamai gak member aku yg kawin jauh nie. paling jauh tang perlis la.cam aku tak mau la dekat2 cam kat segamat nie. tak thrill la. takkan la nak carik calon org segamat gak kan. tak berkembang langsung.ha...ha.....

No comments: