Tuesday, February 01, 2005

Cerita Hari Ini

Cerita Hari Ini

dah dua hari aku asyik kuar umah lewat. makna nyer aku bangun lewat la (takde la lewat sgt pun).bukan ape penat betul la sekarang nie. balik keje pun for sure lepak gila. kekadang tue sampai terlelap.

pulak tue dlm pada asyik bangun lewat nie. terpaksa menunggu sorang daripada house mate aku nie mandi. mamat nie kalu dah masuk bilik air. tak geti nak kuar cepat. ape yg dia buat lama2 dlm bilik air pun aku tak tau. hish rimas gak kekadang dibuat nyer. tapi nak buat camner. dah perli2 dia pun. dial leh buat dek aje. lantak dia la.

ari nie tadi aku dok siapkan2 borang permohonan keje kat MBJB. tapi terpaksa tanggung lagi. coz cik abu tak de ari nie. kalu tak dah boleh aku anta dah borang tue ari nie. alamak ngatuk sangat nie. nak lelapkan mata jap la....

No comments: