Tuesday, February 15, 2005

Panas!!!! Panas!!!!

Panas!!! Panas!!!!

tension nyer aku ari nie.tak boleh nak berpikir dah. geram betul aku.awat la gaji aku lambat betul masuk nie. dek pasal gaji tak masuk nie. banyak benda aku tak leh nak buat.even nak pegi interview this thursday pun aku terpaksa tolak.kenapa la time camnie la benda2 nie berlaku. hanya ape yg aku mampu hanya la bersabar aje la.setakat nie dah 3 interview yg aku dah tolak (termasuk yg ari khamis nie).semua jawatan yg best2 lak tue....nak buat camner dah takde rezeki...pasrah aje la...cewah...

org dok ckp kat aku..."tue la lain kali wat saving"...abis nak saving camner nyer..kalu dah abis saving aku dok perabis buat modal aku nak pindah ke keje baru nie....pulak tue dah la gaji stuck nie.kalu la gaji aku still tak masuk gak bulan nie.aku dah give up....dh tak tau nak buat camner lagi.buat sakit kepala aku aje pikir benda2 nie....ape yg mampu aku lakukan hanya lah...ha...ha....ha......

ari nie dah masuk 4 hari aku dok diserang selsema. sakit nyer hidung aku...kalu la aku boleh cabutkan idung aku nie. dah lama aku cabut n' dok rendamkan dlm air ubat. la nie pun idung aku dok sumbat sebelah.dah la tgh takde pokai....tambah lak diserang selsema....waaaa!!!!!! waaa!!!! sedih siot.....tak tau nak kata ape lagi.....

No comments: