Friday, February 25, 2005

Sari Berita Penting Pada Hari Ini

Sari Berita Penting Pada Hari Ini...

alamak....ari nie mmg terasa la penat berkerja..mmg ari nie aku rasa cam aku gam kan badan aku kat kerusi aje....ngantuk jgn citer la....mana tak nyer mlm semlm asyik kene serang dek nyamuk...kut ye pun nak serang aku...serang la awal, masa aku baru nak tido...nie tak pukul 2.30pg aku kene bangun pasangkan ubat nyamuk....yg aku pelik member aku kat sebalah relax aje tido. cam takde ape2 aje....nyamuk suka gigit aku agak nyer...ialah stok darah banyak la katakan....kuang...kuang....

ape nak citer ari nie ek!!.....lupa lak aku nak citer semalam....

WARRRGHHHHHHH!!!!!!WARRRGGGGHHHHH!!!!!!
COMPUTER AKU ROSAK LAGI!!!!!!

ANGIN SATU BADAN AKU!!!!!!!


tuhan aje tau betapa sakit plus pilu...plus marah nyer aku kat komputer aku yg sedang sakit....aku dah tak leh nak dengar lagu...tgk movie...main game...cam2 la....geram la pulak.....bila aku dok bukak aje komputer appear...

"Primary Hard dics Fail"....

aku pun tak tau nak betulkan camner....tgk gaya cam nak kene beli hard dics baru gamat nyer....tapi takpe....selagi aku leh selamatkan hard dics lama aku tue...aku selamatkan la....lemah tul rasa badan.....duit lagi tue.....

Citer Pasal Hari Minggu....

bila dok sebut pasal hari minggu...aku cukup tak suka...padahal nie la hari yg org dok tunggu....ialah nak rehat bersama keluarga...kuar ngan org yg tersayang ke....kalu tak de pun spend time ngan family kat umah....tapi aku lak lain...coz ari minggu la ari yg paling aku boring sekali...kenapa aku boring?....coz di hari minggu la aku akan dok sensorang kat umah....dan minggu nie gak aku mengalami nasib yg sama cam minggu2 yg sudah....dok sorang lagi kat umah....tah la....maybe aku buat rutin biasa aku kot....buat OT la....ape la aku nie....org dok jenjalan...aku dok datang opis buat keje.....tapi agak2 aku malas nak OT..pepandai aku la nanti nak buat ape....maybe tgk wayang kut...(mentang2 duit dah masuk la katakan)....

Citer Pasal Member Lama....

tadi sebelum balik aku dok call member lama aku masa aku dok kursus kat akedemi infotech mara kat batu pahat....dulu aku join skim latihan graduan...ialah dulu masa grad2 aje lum dapat keje...aku dok join la skim nie...kat sini la aku kenal member aku nie....Nama dia Ayiem....alhamdulillah....dapat gak aku borak ngan member aku nie....lama siot aku tak jumpa dia...ader dekat 2 thn....walaupun aku dok kenal dia just sebulan....tapi ialah rasa cam dah kenal lama....tue yg ingat kalu ader masa sok lusa ke....aku nak pie jumpa dia....ala bukan jauh pun mamat tue duduk....kat bukit saujana....kebetulan aku dah mmg kat JB la kan....so leh la jumpa member2 lama dulu....plus mana tau leh dok jumpa budak yg aku minat dudlu tue....hi...hi....

dah aku malas nak merepek sangat ari nie....cukup la ape yg aku dok tulis ari nie....mata aku pun dah naik silau asyik dok peradab komputer aje....24 jam...sebalum blah terima la lagu kedua dari aku.....special beb lagu nie kat abah ngan mak kat kampung.....kengkawan kat kampung....ikan kat sungai.....misha omar kat umah plus kat kengkawan yg dok baca blog nie....terima la...

Artist: Ryan Cabrera Lyrics
Song: True Lyrics


I won't talk
I won't breathe
I won't move till you finally see
that you belong with me

you might think
I don't look
but deep inside in the corner of my mind
I'm attatched to you
mmmm

I'm weak
it's true
cause I'm afraid to know the answer
do you want me too?
cause my heart keeps falling faster

[chorus]
I've waited all my life to cross this line
to the only thing thats true
so I will not hide
i'ts time to try anything to be with you
all my life I've waited
this is true

you don't know
what you do
everytime you walk into the room
I'm afraid to move

I'm weak
it's true
I'm just scared to know the ending
do you see me too?
do you even know you meant me!

[Chorus]
I've waited all my life to cross this line
to the only thing thats true
so I will not hide
its time to try anything to be with you
all my life I've waited
this is true

I know when I go
I'll be on my way to you
the way that's true

[chorus]
I've waited all my life to cross this line
to the only thing thats true
so I will not hide
its time to try anything to be with you
all my life I've waited
this is true

No comments: