Sunday, February 06, 2005

Sunday Blues

Sunday Blues
ari nie ari ahad. org lepak kat umah.aku dok keje kat opis. bukan ape boring la dok umah. bukan ader ape pun nak buat. baik aku lepak kat opis buat keje ni. lagi best. lagi pun sapa yg ader kat umah.housemate aku semua nyer kat kg. yg member sekampung nie lak pegi umah kawan dia. seawal pukul 9.00 pg aku kuar umah. sapa la nie aku still lg dok melepak kat opis. nasib baik ader kimi ngan hilmi (member se opis aku). kalu tak bosan gak aku.ari nie dapat gak la aku siapkan satu bundle dokumen.jadikla dari tak buat langsung. pemalas aku nie...


tadi mak call aku. dia suruh check kan keputusan tawaran belaja kat MRSM kat internet. coz adik aku kata kat mak yg dia check kat umah member dia. dia dapat masuk MRSM. aku pun tolong la check kan. alhamdulillah. dapat dia masuk MRSM Muar.daftar 27/02 nie. ok la tue.

alamak perut dah lapar.tapi cam malas aje nak gi kat kotaraya.bebudak nie nak balik kul berapa pun aku tak tau. nak balik ke tak...balik ke tak....mmmmm

No comments: