Friday, November 03, 2006

Housemate Yg memeningkan kapla.....

Bosan betul kalu guna internet kat opis nie. asyik tak leh nak masuk aje lately. Tak ape pasal agak nya. Dah terpaksa nak menulis kat umah. Mulanya ingat malas la nak menulis pape ari nie. tapi memandangkan, dah mula start bosan. So better aku tulis something la. coz kejap lagi leh la aku gie cc uploadkan.

Ape citer menarik nak citer ari nie. mmmmm…. Mlm tadi merupaka mlm terakhir salah sorang dari housemate aku (merangkap officemate). Why last nite was his last nite kat umah nie? pasal dia kene keluar dari umah nie, tue pun selepas kitaorg yg lain nie sepakat mintak dia keluar. Serius aku ckp, aku bukan nak sangat la dia keluar (yeke?). tapi disebabkan aku dah tahan ngan kerenah dia (bukan aku aje, budak umah nie pun dah tak tahan dah). So he has to go la. tapi aku tak sampai hati nak ckp, so aku just suruh budak umah aku yg lain ckp. Ape yg aku buat, masa diorg ckp tue. aku pegi la hang out la kat umah member aku.

Ape yg dia buat kat umah nie. tahyah la aku citerkan. But if he still kat dlm umah nie. lambat laun aku plus budak umah aku yg lain bakal mendapat satu masalah besar la dlm hidup.for the minor thing tue, aku malas nak panjang2 kan la. dia keluar dari umah nie pun dah cukup baik dah bagi aku. By the same time, sorang lagi budak umah aku dah surat transfer ke cawangan la pulak. Alamak, dah tinggal aku berdua aje lepas nie. terpaksa la nampaknya cari sorang lagi housemate baru.kene tapis betul la lepas nie. tak mau pisang berbuah 2 kali.

No comments: