Thursday, November 02, 2006

Kaki ku sakit....hati tak sakit


Sakit siot kaki aku pagi nie. rasa nak cabut simpan dalam laci aje rasa. nie semua bahana main futsal la malam tadi. excited sangat. sampai lupa dunia. boleh ter twist lak kaki mlm tadi. dia punya sakit menangkap sampai ke pagi nie tue. tapi mlm tadi2 dalam sakit2 tue sempat gak la aku menyinggah kat cc jap. check kan email plus update antivirus aku. and i got an interesting email dari somebody from aku nyer high school group.

dia citer la dia nak kumpulkan info plus wat reunion tul bebudak high school. and his effort is good, but reaction people about his proposal tue yg aku worried sikit. frankly speaking takut semangat tue hanya la juz like hangat2 tahi ayam. bukan nak merendah2 kan usaha murni beliu. tapi aku dah ader pengalaman dlm menghandle benda2 nie. contoh dah ader, dulu segamat ader website sendiri. Segamat.net. tgk ape jadi, terbengkalai. yg semangat aje berapa ketul sangat. puas dah hebahkan sana2 sini, promotekan bendalah nie. alih web nie tutup camtue aje.

sama gak ngan situasi nak mengumpul kan kawan. salah satu perkara yg paling susah kita nak wat ialah mengumpulkn org, betul tak. masing2 punya commitment, tanggungjawab dan kekadang leh ckp gak malas. so ape the result is hanya org2 yg sama aje kekadang yg muncul. dan begitu la seterusnya dan seterusnya.memula aku malas la nak broad up (betul ke aku eja) dlm group tue. by hook or by crook, somebody kene ckp gak benda nie. sapa tak sayang kat sekolah lama. kat situ la kita mula mengenal erti kehidupan, erti berdikari dan erti bersahabat. walaupun aku tak lama kat sekolah tue coz aku sambung blaja kat sekolah berasrama. tapi High School is still my beloved school of rock.

*P/s: pasal kaki aku sakit la aku lambat datang keje ari nie (alasan!!!!)

No comments: