Wednesday, January 17, 2007

Kisah Sedih Member aku & alamak HP aku rosak lagi.

minggu nie tak ghamai org. bila tak ramai org nie keje aku menangguk aje la kat kaunter. mungkin org tak ramai nie pasal sebab banjir kut. teruk la banjir tahun nie. ingatkan tahun baru nie permualaan dia baik. tapi kebanyakan org mostly yg kat johor nie menyambut tahun baru dengan penuh kesedihan dan kemurungan. yg hilang harta benda lain, hilang org tersayang lain....cam2 la. like so member aku nie. masuk nie dah 3 kali umah dia di naiki air dan dah 3 kali ditempatkan di pusat pemindahan. semlm tadi ader perjumpaan tergempar kat opis. ingat kan boss nak bambu membambu staff la. tapi ghupernya nak buat kutipan kilat untuk member aku nie. alhamdulillah dapat la meringan kan sikit beban yg ditanggung oleh member aku sekeluarga. insyallah kalu tak de aral melintang, sabtu aku nak melawat dia lah. mana tau adet pape yg aku leh bantu.

Dan.....

masuk nie dah kali keberapa la hp aku asyik rosak. dulu HP w800i aku buat hal. memula software wat hal la....hp hanging la....dah repair. ok balik. then ader la satu hari on the way nak balik keje. tetiba lak hujan. hang lagi. pasal HP masuk air. aku panas hati aku tolak HP tue angkat w810i lak.

la nie w810i aku lak wat hal. tah camner masa aku transfer lagu guna bluetooth, tetiba hp blink2 aje. ah panas hati betul la. anta kedai dan masuk nie dah dekat 3 minggu. org kedai pun senyap aje. aku call kata tak siap lagi. kalu dia bagi hp extra tuk aku pakai takpe. nie aku kene cari hp lain lak. sakit gak aku memula 2. ialah takde hp nak pakai. last2 aku terpaksa beli HP second hand untuk aku guna. ah lantak lah. kalu ok....pk la HP tue nanti. tapi harap2 ok la. bosan siot takde MP3 nak dengar. huwaaaaaa!!!!

No comments: