Wednesday, June 27, 2007

KETAM BATU PUNYA PASAL....


Gara2 berhajat nak makan ketam sambal punyer pasal. Dekat rm 90 aku abis mlm tadi. Sebenarnya aku dah lama berhajat nak pekene ketam batu nie ( bukan mengidam ek). Selalu aku tgk org mkn cam sedap aje. Tue yang terasa gian nak pekene ketam tue. Tue yang mlm tadi lepas aku pegi JJ Tebrau. Aku ajak Ebet teman aku makan kat Senibong... kira mlm tadi gian aku dah mencecah dinding dah dan mmg dah tak boleh handle lagi arr tue.

So dengan selamba nyer aku suruh la mamat tue pilih kan aku ketam. Nasib baik la Ebet tanyakan harga dulu. Mak ai... RM 55 sekilo tue. Aku ambik la 2 ekor aje. 1 tue aku dan 1 lagi tuk Ebet. Tue pun dah jejak rm 40 lebih dah harga dia. Order la siakap sweet sour plus kupang sambal. Tapi bila time makan. Ebet la pulak tak lalu mkn mlm tue. Biasa la awek wat hal, tue yang terus potong nafsu mkn dia. Last2 aku jugak la yang abiskan. Tercungap2 gak la aku mkn sensorang. Hahaha.

Tapi la kan serius la, even aku spend a lot that nite. Aku rasa tak puas hati la. Tak berapa sedap dan tak seperti yang aku harapkan. Lepas nie tak mau la mkn ketam batu lagi. Tapi kalu org belanja aku nak.hahahaha

No comments: