Wednesday, June 13, 2007

uNeXPEcTED cALL



WEI nuar, aku nie “TooT”…..wei ko tak plan ke nak pindah seremban? Dekat sikit
ngan family ko kan. Aku nak kawin, sisah ar dok jauh. Aku tanyer aje. Ko jangan
kecoh2 lak….


Tgh sedap2 aku shopping… dapat lak msg dari minah nie. terus potong la nak bershopping. Dalam berjuta rakyat Malaysia yang ader kat dunia nie. kenapa dia tanyer aku. Ek dulu bukan ke dia nie paling anti kat aku. Ape yg aku buat serba tak kene aje kat mata dia….

Tapi tue la manusia… mudah lupa ape yg dia pernah buat ape yang di pernah citer ape yang dia pernah heboh. Dan aku sebagai manusia pun bebuat la bodoh dan bebuat dah lupa. Walaupun hati nie penah sakit. Hahaha….bukan dia bayar gaji aku pun selama nie. jadi nie nak kata2 aku pun tarak hal la brader….

Tapi menarik gak permintaan dia tue. Hehehe…ialah aku bukan kisah sangat family dekat ke jauh. Tapi ialah working environment baru, dekat ngan KL and cost of living yang agak murah sikit berbanding ngan Jay Bee nie. but bila pikir balik…. dah la pindah secara suka rela…tak dapat claim, nak pindah2 nie bukan murah siot kos dia. kalu aku ader toto ngan almari plastic tak kisah la nak pindah2 nie. nie mau kene pakai lori kalu nak pindah nanti. Kalu minah nie nak support aku tak kisah. Lagi yang aku pikir. Nak kene cari umah lagi, member baru lagi…working environment keje kat seremban tue tah camner lak…..ish!! cam cancel la pulak….hahah. takpe la Cik TooT….i’ll passed…..

No comments: