Friday, September 21, 2007

3G....

Aku sekarang nie dok kemaruk nak pakai internet kat umah. Sekarang nie dalam kepala dok memikir nak apply ke tidak celcom 3g unlimited nie. nak pasang streamyx dah tak boleh dah. Coz budak umah aku dah pun pasang dan aku malas la pulak nak nak share2 ngan dia. Ialah mamat nie kan bagai hantu aje kat umah. So my last option is to apply 3g aje la.

harga dia pun murah compare ngan streamyx plus leh mobile. So kalu aku balik kampong or kat mana-mana pun aku still leh layan internet. Tapi nak kene modal beli HP baru la pulak. Coz modal yang aku pakai sekarang nie tak de 3g. tue la dulu main taram beli aje, keras kepala. Alah pikir aku nak pakai 3g pun nak buat ape. Tapi sekarang nie padan ngan muka aku.

Setakat nie aku dok survey2 ngan tanyer2 la kat kengkawan plus kat ittutor jenis HP ok dari segi performance dan murah. Setakat nie yang aku nampak SE K610i la yang paling murah. But bila dok tanyer, performace agak kureng la sikit. The next HP yg aku nampak la nie V3xx. Tapi perabis dlm 700 gak tue. Pening2…nak beli ke idak nak beli ke idak. Dah la nak raya nie for sure nak pakai duit. Nak beli printer tuk computer lagi…huhuhu mcm2 la. aku nie kalau boleh semua benda nak beli……hahaha.

Tapi aku masih boleh bertahan lagi. Tak perlu rushing2. kalu ader duit lebih nie. insyallah aku sambar la satu. Cuma harap2 promotion tuk 3g unlimited tue tak abis lagi la.huhuhuhu

No comments: