Saturday, October 30, 2004

Bukak Partition

aku ngan member aku sibuk pecahkan partitation kelas. coz kolej aku ader mohon untuk dapatkan Lan...tapi tak approved. sebab kelas kecik. so tue yg boss aku suruh pecahkan partition untuk besar kan kelas. memula ingat nak tunggu aje ader uncle nie turun segamat. coz nak cepat. so aku ngan member aku aje la buat. nasib baik tool semua ader. senang la keje kitaorg. ambik masa 2 hari gak la nak pecah kan partition tue. ialah nak grain besi lagi...nak bukak dah satu keje la...nak bersihkan...and install komputer...tapi alhamdulillah. siap ngan cepat. boss aku suka arrr. yg penat nyer aku ngan member aku. dah la semlm kene cirit birit. ikutkan hati nak MC aje. tapi sabar aje la. dugaan la katakan...



nie la bilik yg kitaorg besarkan tue. memula leh muatkan sebanyak 8 pc aje satu bilik. then bila dipecahkan. 21 komputer boleh dimuatkan.

sekarang nie tgh buat quotation untuk beli bebarang komputer. coz nak buat multiply user komputer.....

No comments: