Thursday, October 21, 2004

Citer Pasal Member

cepat nyer masa berlalu, dup dap 2x. dah nak masuk bulan baru. dan tahun baru pun dah bakal menjelma. aku pulak sejak kebelakangan nie terasa cam masa tak cukup aje. kalu dok umah tue banyak benda nak buat dan banyak benda nak kena tgk, tapi alih2 lupa gak nak buat. contoh...blog aku dah terkubur camtue aje. masa memula dulu beria nak update. tak pe la. slow2. tapi tue la terasa cam banyak benda tak selesai. pelik aku tgk

mlm tadi satu mlm tak kuar umah. penat satu hal la. pulak mlm tadi ujan lebat. tak terawih kat mesjid la aku mlm tue. ape lagi atas katil aku diam. tak tau la kenapa penat sangat mlm tadi. alih2 aku tgk jam dah pukul 10 bila aku sedar. bangun aje. aku gie la dapur coz perut rasa lapar la pulak. tgk meja makan tak kemas lagi. cian lak aku tgk kat mak aku. tolong la kemaskan mlm tadi sambil basuhkan pinggan mangkuk. bukan ape senang sikit mak aku nak masuk tuk sahur besok. sepanjang mlm tue aku abiskan ngan buat bodo....blur aje...last2 aku tido aje. tah la. asyik berkhayal aje aku nie sekarang.

sekarang nie kalu aku gie sembahyang subuh kat mesjid tue takde la blur, coz aku dah ader geng. ha...ha....best layan member aku nie. kekadang cakap tah ape2 tah. member aku nie sebaya aku. tapi dah kawin.dah ader anak pun. gigih betul carik duit. nie nak raya cam2 dia jual. jual kasut, jual kuih raya, jual seluar ngan baju. bagus aku tgk member aku nie sekarang. tak mcm dulu. asyik nak berlumba aje. ialah mungkin berkat berkhawin. member aku nie mmg terkenal dulu. moto set baik aje. asyik berlumba.tapi tue citer dulu. moto dia buat lumba pun dia dah jual buat modal nak khawin.

No comments: