Monday, October 11, 2004

Port kat umah aje...

ikut kan banyak citer yg aku nak citer. tapi cam malas la pulak. weekend lepas aku just cuti for 1 days only. semlm aku banyak abiskan masa buat sikit adjustment kat dlm bilik aku. coz nak letakkan pc kat tempat yg startegik la sikit. senang sikit nak pakai nanti. komputer aku pun dah leh connect ke internet... thanks to Napi...then aku test pun dah okey. perabis banyak gak kat komputer nie. tapi puas hati.

aku pun memula pakai modem lama gak. member aku nak tolak kat aku. masalah nyer modem tue lak buat hal. tak leh run la senang citer. puas member aku godek. last2 member aku test kat umah dia. still tak leh gak. aku panas hati aku beli modem baru mlm tadi ngan cable phone 25 kaki. mlm tadi pun jenuh gak la nak install modem tue. pelik aku. modem baru pun susah nak install. last2 godek punyer godek akhirnyer berjaya gak. tue yg mlm tadi aku masakkan member aku hotdog ngan panaskan kuah sphagetti tuk dia. cian dia. dua mlm layan godek pc kat umah aku. kira sekarang nie dah berpuas hati la. sekarang nie tinggal nak DL YM, Winamp ngan cari desktop theme yg best sikit.

No comments: