Wednesday, October 27, 2004

Pegi Repair Banner

aku baru aje balik dari merepair banner kat kedai buat iklan. sementara nak tunggu banner tue siap ingat nak lepak kat umah makcik aku dulu. ialah boleh baring2 jap or main ngan budak kecik yg makcik aku jaga. makcik aku boleh takde la. aku singgah kedai bundle. tutup la pulak. last2 lepak kat umah member aku aje. besok member aku nie pegi kl coz ader jamuan berbuka ngan bebudak MRSM berseri....balik nyer 1hb nie. aku ajak dia balik on 31 mlm tue saing ngan aku. tapi dia taknak la pulak. kalu tak ader gak geng aku mlm tue.

mlm tadi aku banyak abiskan masa kat umah aje. coz mlm tadi ujan lebat. so tak boleh la nak kuar umah. so gadap pc la aku mlm tadi. menginstall program2 yg mana2 patut dlm pc tue. ialah baru lepas format la katakan.

kebanyak jurnal yg aku baca. masing2 gaji ader yg dah masuk. dah mula nak start bayar bill ngan budget nak beli barang buat persiapan raya. pada yg dah khawin budget lebih la sikit....tul tak...pada yg berkemampuan boleh la berbelanja lebih sikit. cam aku raya kali nie cam raya2 yg lepas. simple aje. coz aku nie org yg simple. cukup la dengan jeans and t-shirt. nie pun tgk budget. kalu cam jeans tak payah beli. dah belambak dalam gobok kat umah. cuma tinggal nak cari baju aje. tgk la mana2 yg berkenanan masa aku gi kl ahad nie.

citer pasal nak ke KL nie. rasa cam kejap aje dah nak ari ahad. senin dah genap 2 minggu kita dah berpuasa ye tak....kejap aje rasa masa berlalu.... dah aku nak gi port kat kedai cousin aku....nak tido....

No comments: