Friday, October 01, 2004

Layan Papa & Mama Grill

1st day in october. agak slow sikit baik kat tempat keje aku mahu pun kat dlm forum2 yg aku selalu lepak nie. ari nie tugas aku belaja cara nak baiki pc. ader 3 pc yang rosak. so aku belaja la cara nak detect kerosakan tue. buat ghosting, transfer file. alhamdulillah semua nyer beres dengan 1 pc yg mmg tak leh repair terus coz MOBO dia rosak.nampak nyer kene buat report la untuk meeting besok.

last night i went to PAPA & MAMA GRILL. a new western food restaurant in segamat. i went there with napi coz i feel so hungry and wanna try eat at the new restaurant.komen aku ttg restaurant baru nie. agak dull sikit. bukan aku nak menjatuhkan oprg melayu. but banyak kepincangan dia. salah satu daripada nyer ialah:

1. decor dia kureng sikit. dia tak utilized kan space yg ada.
2. buat cam stail kedai mamak. org boleh isap rokok
3. servis dia cukup slow.

tapi makanan dia leh tahan gak la. nama pun western food.

No comments: