Monday, October 25, 2004

Hari malas sedunia

rasa malas betul nak bangun tadi. bukan nyer ape. syok la pulak tido dalam keadaan ujan yg lebat kat luar. kan best kalu ari nie cuti. for sure aku belayar lagi nie. tapi disebabkan aku keje. nak tak nak kene bangun gak untuk bersiap ketempat keje. baju kerja aku dah aku masukkan dlm beg. kalu aku terus pakai aje. alamat sampai opis kuyuk la aku. dah la server room tue sejuk. then dlm keadaan ujan lebat tue la aku meredah. nasib baik la aku tak basuh moto aku semlm. kalu tak menyesal gak.

sepanjang weekend aku abiskan membersihkan ape2 yg patut. aku tukar alas meja komputer aku ngan alas baru. (actually tikar getah yg aku beli kat kedai Jakel )...vacum bilik aku coz banyak sangat habuk. sirip kipas pun aku bersihkan. laju sikit kipas bilik aku pusing. petang lak aku pusing bandar carikan ayam golek tuk family aku. tapi sadly abis...so aku just belikan murtabak la untuk berbuka...

mlm tadi komputer aku buat hal. geram lak aku. tah camner leh infacted with trojan horse virus tah...nasib baik member aku ader mlm tadi. tapi jahat gak aku nie...dia repair computer aku...aku lak lepak kat ruang tamu layan smallville. ala bukan aku tak ajak. dah dia tak minat. alhamdulillah. komputer aku dah sihat......tue pun kene fomat balik tue.....rugi2...

No comments: