Wednesday, October 20, 2004

HUjan Dibulan Ramadhan

6.15 ptg aku balik semlm. dlm keadaan ujan lebat. tapi nak buka punyer pasal aku redah jugak. nak buat camner aku naik motor, bukan aku naik kete. tapi sempat gak la aku singgah jap kat pasar ramadhan. aku beli ayam golek. merasa aku beli ayam golek untuk berbuka semlm. sampai aje umah. aku baring jap. terasa penat sangat semlm. penat tak buat keje. . mewah gak buka mlm tadi. yg tak tahan kelaka. mak aku beli lauk daging masak lemak rebung ngan perut masak lemak. takde rasa. rasa payau aje....tue yg mak aku ckp lepas nie tak beli la lauk2 nie untuk berbuka....bukan sekali 2 kene.

mlm tadi lak. komputer abah aku buat hal lagi. printer tak leh nak print. dah bising2 mlm tadi. aku pulak tak tau driver printer letak kat mana. ialah printer lama. dah kene cari driver printer kat internet. tapi terjumpa lak driver printer tue balik. alhamdulillah. printer tue dah boleh pakai. alang2 aku dah bukak internet, aku sambung aje la. aku DL flash, cari lubang kerja ngan berchatting....sapa yg chat ngan aku mlm tadi sorry arrr, mlm tadi asyik DC aje. aku pun tak tau apasal....then sebab asyik dc aje...aku pun lain anime then tido...

No comments: