Friday, June 18, 2004

It tutor...oh It tutor....

asslamuaikum....

tah la...aku rasa hambar la forum ITT ni.dah tak cam dulu...kenapa la astyik nak bergaduh aje diorg nie...kalu berposting dalam sesebuah tajuk tuh...sure ader yg carik pasal or nak bergaduh....memula masuk dulu takde pun camnie...tah la...tah la....nak kata lelebih karang org kata kita lelebih...sabar aje la...tgkkan la kedaan camner nanti...

sambungan..

sayang aku call aku...kata dia tak dpt kolej...terkezut jap aku...masalah lagi. aku tak marahkan dia...bukan salah dia..tapi aku marahkan pihak kolej...bagi aje la minah nie duduk...bukan org dekat..jauh ma didatang...apa la kata arituh nak galakan org pompuan tinggal kat dalam sekarang nie pa nak jadik...sian awek aku...takpe ye sayang tunggu abg datang bulan depan...abg sayang kat awok...

No comments: