Saturday, June 26, 2004

Table For Two

agak pack gak la life aku ari nie...terasa cam kejap aje aku keje tadi...ialah namapun keje half day.tapi balik still dekat kul 3.00 gak...tah la.aku pun makin tak paham ngan perangai budak ofis aku nie.tak de kerjasama langsung aku tgk.cuma aje masa masing2 dah cabut nak balik.aku tgk keadaan kolej masih lagi kelam kabut ngan macam benda tak siap lagi.padahal ari senin nie ader orientation...ape la malang nasib aku keje ngan org2 cam nie.but nie aku anggap sebagai ujian. aku balik aje umah tadi ingat nak la upload gambar2 masa aku berkelah kat gunung ngan bebudak nie kat fotopages aku...tapi malang nye tak leh...sebb internet kat umah tuh lembab sangat la.kan best kalu aku ader computer yg power sikit....pulak tuh pakai strymex...nanti la ader rezeki nanti aku beli bebenda yag aku idamkan nie.

sempat gak la tadi aku menonton mini siri Ponds.."Table For Two".best gak layan mini siri nie.ialah citer tentang org tengah bercinta.aku suka tgk pelakon pompuan tuh...kiut siot...ha...ha...tau dek aisyah nie, ader kene marah aku, alah nama pun org lelaki pepaham aje la....tajuk episod nie ialah tentang sue yg tunggu zul datang kat ofis dia, coz zul dah janji nak datang.tapi zul disebabkan client zul bagi offer yg cukup lumayan untuk syarikat tempat zul keje nie menyebabkan zul terlupa and pada masa yang sama tertinggal lak hanset dia kat atas kerusi kat tempat dia jumpa client dia tuh.banyak gak la insiden yang tak diingini berlaku....and nampak la kelakuan org pompuan yg suka assume bebukan....he...he...cam aisyah la...

No comments: