Friday, June 25, 2004

Kekalutan...

semenjak 2 menjak nie...ujan asyik turun pada waktu petang.teruk gak la keadaan cuaca sekarang nie ditambahkan lagi ngan jerubu yg melanda.ari nie gak agak mendung sikit plus geram la...aku mmg sentiasa dalam keadaan mendung aje.mugkin disebabkan nasib yang melanda diri aku nie.aku geram of courze sebab England leh kalah ngan portugal mlm tadi...cukup bengang aku.rugi teramat rugi aku.aku sebenarnye ader main fantasy football...hi...hi...aderla dekat 6 player england aku gunakan.so disebabkan england dah kalah.so terpaksa la aku carik pemain lain...ala its just a game kan....ape nak kecoh sangat...

alhamdulillah...aisyah dah dapat kolej dah...syukur arr..tapi dia ngadu kat aku kolej dia jauh la sikit dari kelas...pada aku semua tue tak penting...yang penting kemahuan kita nak belajar tuh yg paling utama..sapa taknak kesenangan.tapi kita patut bersyukurkan.sekurang2 nye kita dapat ape yg kita inginkan.









brithday aku pun dah nak dekat nie...ha...ha...macam tak caya aku nie dah semakin meningkat dewasa...dah pun jejak 24 thn.mmg banyak la perubahan yg aku rasa...dulu aku hidup lonely...sekarang dah ader org yg aku sayang disisi...dah tentu la my lovely princess Nooraisyatun.cuma satu lagi impian aku tak tercapai...kerja yang menjamin kan masa depan aku nie.tah la...kalau nak difikir2 kan...buat sakit kepala aje.cuma ape yang dapat aku buat ialah berusaha...dan berusaha...dan bersabar.....sabar aje la nuar...kalu ader rezeki tak kemana.

Evanescence
Title: My Immortal
Album: Fallen

I'm so tired of being here
Suppressed by all my childish fears
And if you have to leave
I wish that you would just leave
'Cause your presence still lingers here
And it won't leave me alone

These wounds won't seem to heal
This pain is just too real
There's just too much that time cannot erase

[CHORUS:]
When you cried I'd wipe away all of your tears
When you'd scream I'd fight away all of your fears
I held your hand through all of these years
But you still have
All of me

You used to captivate me
By your resonating life
Now I'm bound by the life you left behind
Your face it haunts
My once pleasant dreams
Your voice it chased away
All the sanity in me

These wounds won't seem to heal
This pain is just too real
There's just too much that time cannot erase

[Chorus]

I've tried so hard to tell myself that you're gone
But though you're still with me
I've been alone all along

No comments: