Wednesday, June 30, 2004

Mencari Teman Hidup

"Dia mesti sensitif." "Dia seharusnya tinggi, berkulit hitam manis dan kacak." "Dia patut stabil dari segi kewangan." Ini hanya beberapa kriteria dalam senarai ramai wanita hari ini dalam cabaran mencari Jejaka Sempurna yang elusif. Akan tetapi, apakah kemungkinannya menjejaki kesempurnaan itu kerap-kali berakhir dengan kehampaan dan kekecewaan? Bagaimana kita boleh pasti sama ada kita sudah pun menjumpai pasangan kita? Apakah yang harus kita was-was dalam sebuah perhubungan yang baru berputik?

Bagai mana pulak kita kaum lelaki…kita pun ingin kan awek yg sempurna….yg sedap mata memandang…yg perfect kepada kita hingga sampai ke tua kita ingin hidup bersama…pada aku la nak carik yg perfect tak kira baik lelaki or perempuan didunia nie kebarangkalian dia adalah zero.aku dah ader awek…and terus terang awek aku nie tak la seperfect yg aku harap kan….tetapi kene ader give and take la….kenali diri dia ngan lebih rapat insyalah keserasian antara aku ngan dia akan ade.awek aku nie manja org nye….ha…ha…lawak gak kekadang…

still searching for their Mr.Perfect or the right gurl in ur life, my advice is once a new guy or gurl came in to your life judge him for what is inside,not the outside..now, aku bukan leh rasa bahagia ngan awek aku sekarang…..

No comments: