Wednesday, August 04, 2004

antar barang kat zalis

ari nie bangun lambat lagi aku....betul2 penat aku rasa ari nie....perrggg!!! mana semlm lepas aje keje...aku balik2 siap2 then terus gi umah azli...biasa la ader keje sikit mlm tue...coz nak kene pegi ITM antar barang kat zalis....dah la lambat...sampai sana kat kul 8.00 mlm....minah tue lak buat hal...ader ke aku dok tunggu kat setengah jam...tapi everything settle....balik tuh singgah pekene Mee Hoon Sup Kg Jawa...syok nyer....balik dah agak lewat gak la....so mlm tadi layan kan tv aje la...walaupun tarak citer yg best....

sebenarnye kepala aku tak keruan sikit mlm tadi....ialah...mcm biasa la after 12.00 aku akan lepak kat luar memandang langit...mlm tadi langit tak la secantik semlm....cam tau2 aje aku tak keruan mlm tue...ialah....semlm timbul rasa iri hati kat azli....coz dia semlm dapat sekali dua surat interview...satu untuk interview second stage PTD...ngan interview untuk pegawai tadbir SPA....murah rezeki dia...sekarang nie pulak dia dalam KPLI....tah la....bila la nasib aku cam dia....walaupun baru interview...tapi sekurang2 nyer dia dah adert semangat...aku nie still takuk yg lama....takpe la...lum rezeki aku...aku iri hati pun bukan secara negetive....but positif....mana tau rezeki aku akan sampai....kita tak tau kan....tapi mmg rasa lapang la mlm tadi....betul org kata kalu kita tenang...then pemikiran kita jauh lebih matang dari kita gelabah dalam membuat sesuatu keputusan.....

*nanti sambung....aku nak balik makan dulu....

No comments: