Wednesday, August 04, 2004

Lepak ngan azli

lepas waktu tengah hari tadi...aku mmg sibuk gila babas...aku tolong member aku...setupkan PC untuk semau pc2 lecturer kat kolej nie....bagikan diorg semua sebiji pc sorang....tarikkan wayar network....buat waring tuk semua pc...siot aje panjat bumbung la...tebuk lobang la....wakaka..... tue pun tak siap lagi tuh.....kene siapkan cepat....coz member aku nie nak kene gie kl sok...kalu nak harapkan aku....lambat arrr....bebaru nie aku di ajar camner nak maintaine semua PC2 yang ader.....ha...ha...betul melompat dari bidang business ke bidang IT.....

*mlm nie tadi aku baru aje balik dari lepak ngan azli...tgk CSI...ape la aku nie cam tak leh berengang lak ngan dia....nak buat camner nama pun best friends....ape citer weblog aku nie.....

No comments: