Tuesday, August 03, 2004

Selamat Pagi Malaysia

selamat pagi semua....dah sarapan....walaupun agak terlewat tak salah aku ucapkan selamat pagikan...ari nie agak lambat aku datang opis....peergghh!!!! sakit perut beb... .tapi bagi alasan moto susah nak start... aku abis kan masa aku mlm tadi lepak kat umah azli...dah member baik...tue yg rajin bertandang....tak aku lepak ghumah dia...dia datang lepak ghumah aku...tue la rutin harian kitaorg...yang best layan anak buah dia yg kecik tuh....aku panggil adik aje....budak kecik....manja lak tuh...tue yg best melayan....

*satu lagi rutin aku....sebelum tido aku akan lepak kat luar ghumah..mmg syok aje rasa....tgk bulan....tgk langit....kalu tak tgk langit...for sure tak leh nak tido....pepaham la kalu mlm2 nie...sure teringat mcm2 kan....tapi mmg lawa la pemandangan mlm tadi.....teringat2 aku kenangan lama...

No comments: