Tuesday, August 03, 2004

Citer BBQ di ghumah ku

ha...ha...lama gak tak buat BBq kat umah nie....syok nyer kalu dapat bakar ayam ke seafood nie....

nie gambar2 masa buat BBQ dulu....sorry arrr...agak blur sikit...masalah ngan aku punyer scanner....ingat aku nak balut elok2 scanner tuh...then campak kat tengah lawak...jadik tukun....



nie gambar kat ruang tamu aku...ghumah aku nie ruang tamu kat luar...sama gak ruang makan pun kat luar....antara tetamu yang datang...ader lagi tapi malu nak bergambar



agak gelap sikit...biasa la...tak cukup tool...yg tak nampak tue fadzli



aksi membakar ayam oleh aku...uda tuh saja aje nak mengipas..org kipas pandang ayam dia kipas pandang camera....apera uda nie....



gambar nie terkecik la...siot aje...tgh bersiap nak membakar....fadzlye tgh menyeluk ape tuh..wakakaka



lagi gambar blur...tak tau aku camner nak wat...gambar aksi membakar gak..tapi memandang camera...



nie okey sikit arrr...lagak seorg pembakar yg pro..ha...ha...



rehat..penat wooo...aku soarang aje yg bakar...hampeh tul diorg nie...

No comments: