Friday, September 03, 2004

awek lama

ujan lebat tul ari nie. sampai kuyup aku tadi. kepala lak tgh pening. aku rasa aku tak leh kene ujan la. cepat sangat pening. tapi semua tue takde kene mengene pun ngan ape yg aku nak citerkan nie...

aku baru aje terima sms dari ex gurl aku. terkezut gak aku. ialah aku pun dah tak ambik port pasal dia. even no phone dia pun aku dah delete. ialah nak mulakan idup baru la konon nyer.aku kenal minah nie pun masa aku belajar dulu kat uitm. awek berdarah jawa. masa aku kenal dia nie pun cam kelaka gak. masa tue tak camner gatal teragak nak derma darah. dia jaga kat booth depan. sekali pandang aje, dia dah buat aku cair. ape lagi datang angau la. korek punyer korek ghuper nyer minah nie komander pasukan PBSM. ape lagi. member2 aku banyak budak komander. infact roomate aku komnander semua nyer. nak pancing minah nie punyer pasal, abis satu bas aku nawak budak komander datang umah aku. masa tue tgh musim durian. ha...ha...mmg lawak. tapi semua tue citer lama. malas la nak citer panjang2.lagi pun aku pun dah ader penganti.hi...hi....

No comments: