Wednesday, September 22, 2004

Lagu Untuk awek aku...

A Promise I Make

Girl, you're every breath I take
Oh baby,
Your love rules every move I make
Oh baby,
And I know that you can't read my mind
And baby, maybe I

CHORUS
Don't say it as often as I should But I really want it to be heard
When I say I love you that's for good
You have my word
That day after day after all
I will always be true
That's a promise I make to you

You, you take this heart of mine
And make it better
I need you to
Come and walk with me through this life
Forever
And I know these words are long over due
And baby, maybe I

CHORUS

I may hold you
I may need you
I may want to

CHORUS

*actually lagu nie lagu lama. a very nice song by dakota moon.

Don't say it as often as I should But I really want it to be heard
When I say I love you that's for good
You have my word
That day after day after all
I will always be true
That's a promise I make to you


khas lagu nie aku tujukan buat org yg paling ku sayang. sapa lagi kali tak kat awek aku aisyah...hi..hi...

***************

21/09/2004

Selasa

kat luar dah menunjukkan nak hujan. hish banyak lak keje nie. tapi rasa malas nak buat. mana nak ghosting computer. mana nak siap kan report. mana nak siapkan minit meeting. mana nak susun kerusi. mana nak repair meja. pening kepala aku. last2 aku tak buat semua nyer. aku dok aje. pening jap kepala aku nie. nasib baik la aku sorang aje dlm bilik nie. takde org nak kaco aku. kalu ader org kaco gak mahu di sembur ngan aku karang. mata jgn citer la berat nak tido aje.

citer pasal keje dah setahun aku keje kat sini. evaluation ttg diri aku. masih tidak berkembang. masih di takuk yg lama. kenapa coz kepakaran aku hanya dlm bidang maintance aje. aku tak mengunakan skill or ape yg aku belajar masa aku u dulu. sebab tuh kalu tgk cara pemakai aku makin lama makin sempoi. dengan rambut dah tak potong. berkemeja lengan pendek. berseluar khakis ngan berkasut sport. sesuai ngan keje2 aku kat sini. bila agak nyer aku nak kuar dari takuk nie. kekadang terasa jugak la kepenatan tuh. dah lama aku tak citer pasal kebimbangan aku terhadap diri aku sendiri. bukan aku nak mengelak daripada berkongsi dengan member or what so ever. tapi buat ape nak sedihkan hati, buat ape nak meratah nasib sebegini. life is tough so as a man kita kene menghadapi ngan hati yg cekal lagi tabah.

ape nie dah berapa hari aku dok pasang niat nak jogging tapi cuaca tak mengizin kan aku. tapi takpe la. dapat gak aku layan citer Gundam Seed kat umah. paling koman pun dapat la layan 3 episod.

No comments: