Wednesday, September 15, 2004

Tempat keje aku

aku pun tak tau nak citer ape...apa kata aku bawak korang tour bilik tempat aku keje nak....



nie tempat aku buat keje2 menulis la..nampak tak tanglung tue. tue la project yg aku dok jenuh buat ngan member aku. tapi rangka tanglung ngan pasang bukan aku buat la. boss aku buat. tanglung nie boss aku nak guna masa perayaan tanglung nanti....



nie lak gambar computer yg aku selalu dok guna buat keje2 tak berpaedah aku. hi...hi.... lembab nak mampus....berat sgt komputer nie.....banyak sangat data



nie lak gambar kerusi yg aku selalu duduk. ader beg kesayangan aku, mana2 aku gie, aku gie ngan beg nie la.(waktu keje aje).



nie la termos yg aku selalu guna tuk bancuh air kopi aku. kalu aku sarapan kat opis aku pakai termos nie la...



gambar nie lak gambar komputer yg aku guna sekarang. komputer server. komputer satu lagi mamat yg dalam gambar tuh tgh pakai. so aku pakai komputer server nie la....lembab nak mampos.....



nie la sweeter kesayangan aku. nak kenal aku senang aje. kalu pakai sweeter merah then beg cokelat. lalu kat bandar. aku la tuh....ha....ha...lama siot sweeter nie idup ngan aku. naik pudar dah warna dia....

*nie la keadaan bilik server tempat aku keje, mana penak kemas. terabur aje...kalu kemas karang terabur balik. baik tak payah kemas terus....hi...hi....


No comments: